שמאי רכב בגבעתיים

אם אתם צריכים שמאי רכב בגבעתיים, הגעתם למקום הנכון. שמאי רכב פרטי מעניק שירות בכל איזור המרכז, וגם בעיר גבעתיים, תוך דאגה לאינטרסים שלכם ולא לאינטרסים של חברות הביטוח.

כן, אם אתם עדיין לא יודעים שעדיף לפנות לשמאי רכב פרטי במקום לשמאי שעובד עם חברות הביטוח, כדאי לכם להמשיך לקרוא את המאמר הזה שיעשה לכם סדר בראש, ויכול להיות שווה לכם הרבה מאוד כסף.

שמאי רכב בגבעתיים – פנו לשמאי רכב פרטי

במידה והרכב שלכם היה מעורב בתאונת דרכים, חברת הביטוח צפויה להציע רשימה של שמאים שעובדים איתה, כדי שתוכלו לפנות לאחד מהם על מנת לקבל הערכת שמאי על הנזק שנגרם בעקבות התאונה.

לפני שאתם בוחרים את אחד השמאים ברשימה הזאת, כדאי לכם רגע להבין את היחסים שבין השמאים באותה רשימה, לבין חברת הביטוח.

בסופו של דבר, שמאי הרכב רוצה לסגור את החודש עם פרנסה מכבדת, על מנת להביא אוכל הביתה. אם הוא מקבל לקוחות מחברת ביטוח מסוימת, עלול להיווצר מצב שבו אותו שמאי יעדיף את האינטרסים של אותה חברה שנותנת לו פרנסה, על פני האינטרסים של בעל הרכב.

לכן, ייתכן מצב שבו דוח השמאי שהוא יוציא, יפחית מהנזק שנגרם לרכב על מנת לצמצם את הפיצויים שחברת הביטוח תאלץ לשלם לכם.

היתרון של שמאי רכב פרטי

לעומת זאת, אם אתם מזמינים שמאי רכב פרטי כאשר אתם זקוקים לשמאי רכב בגבעתיים, אתם יכולים להיות בטוחים שהוא ידאג לאינטרסים שלכם במקום לאינטרסים של חברות הביטוח הגדולות.

כאשר השמאי מקבל את לקוחותיו שלא דרך חברת הביטוח, הוא דואג להם באמת ובתמים. בסופו של דבר, דוח שמאי כזה או אחר יכול לעשות שינוי של אלפי ועשרות אלפי שקלים של פיצויים מחברת הביטוח.

חשוב לזכור שהחוק הישראלי קובע כי על חברות הביטוח לשלם את שכר הטירחה של השמאי, גם אם הוא לא שמאי שעובד עמה.

לכן, אם תזמינו שמאי פרטי, אתם צפויים לקבל החזר על העלויות האלה, בנוסף לאפשרות לקבל פיצויים גבוהים יותר מחברת הביטוח.

לכן, אם אתם צריכים שמאי רכב בגבעתיים, כדאי לכם לפנות לשמאי רכב פרטי. זה אפילו לא יעלה לכם יותר כסף!

לסיכום, לא משנה באיזו חברת ביטוח אתם, ולא משנה מה הפקידים באותה חברה אומרים לכם ומה הם מנסים לשכנע אתכם לעשות, כדאי לכם לפנות גם לשמאי רכב פרטי על מנת לוודא שיש מישהו שדואג לכם, ולא לחברות הגדולות והעשירות!

אני מזמין אתכם ליצור עמי קשר כדי לקבל שירות מקצועי, ועל מנת לקבל את מלוא הזכויות שמגיעות לכם מחברות הביטוח.

שמאי רכב בגבעתיים

חזרה לעיקרי המאמר