שמאי רכב בפתח תקווה

אם אתם זקוקים לשירות של שמאי רכב בפתח תקווה - הגעתם למקום הנכון. עם שמאי רכב פרטי, יש לכם כוח מול חברת הביטוח לקבל את כל מה שמגיע לכם!

אם אתם זקוקים לשירות של שמאי רכב בפתח תקווה, אין ספק שאתם נמצאים במקום הנכון. שמאי רכב פרטי הוא בדיוק מה שאתם צריכים, בין אם אתם נמצאים בפתח תקווה או בכל מקום אחר בארץ.

אחרי שתקראו את המאמר הזה, תבינו בדיוק למה עדיף לכם לפנות לשמאי רכב פרטי, ולא לשמאי מטעם חברת הביטוח. בקצרה – זה יכול להיות שווה לכם המון כסף בכיס!

שמאי רכב בפתח תקווה? כדאי שיהיה פרטי!

ברוב המקרים, בעלי רכבים זקוקים לשירות של שמאי רכב בפתח תקווה לאחר שהם היו מעורבים בתאונת דרכים, או שהרכב שלהם נפגע מסיבה כזו או אחרת.

בדרך כלל, אחרי פגיעה ברכב, אנחנו יוצרים קשר עם חברת הביטוח שמבטחת אותנו. החברה, מצידה, תעביר לנו רשימה של שמאים שעובדים איתה, ונותנים שירות באיזור שבו אנחנו נמצאים – פתח תקווה, לצורך העניין.

שמאי הרכב יבחן את הפגיעה ברכב, ויוציא דוח שמאי שיקבע את ירידת הערך של הרכב ואת גובה הפיצויים שחברת הביטוח תעביר לנו. כמו כן, הוא הגורם שיקבע אם מדובר בפגיעה טוטאל-לוס שדורשת הורדה של הרכב מהכביש.

אבל אם נחשוב על זה רגע, אם שמאי הרכב קובע כמה כסף חברת הביטוח תוציא מהכיס שלה, ואם אותו שמאי מקבל את הלקוחות שלו מאותה חברת ביטוח – האם הוא באמת אובייקטיבי?

שמאי רכב פרטי – הפיתרון בשבילך

בניגוד לשמאי שמומלץ על ידי חברת הביטוח, פניה לשמאי רכב פרטי מבטיחה שעומד מולכם איש מקצוע חף מאינטרסים, שיכול לוודא שאם מקבלים את כל מה שמגיע לכם.

בנוסף, בניגוד למה שהרבה אנשים חושבים – חברת הביטוח חייבת לשלם את שכר הטרחה של שמאי הרכב, גם אם מדובר בשמאי רכב פרטי שלא הומלץ על ידה. המשמעות היא ברורה – אתם יכולים לקבל שירות הרבה יותר טוב, שיגרום לחברת הביטוח לשלם לכם הרבה יותר כסף, ואתם לא צריכים לשלם יותר על השירות הזה!

שווה, לא?

לכן, אם אתם צריכים שמאי רכב בפתח תקווה, ההמלצה שלי היא שתפנו לשמאי רכב פרטי. אם אתם כבר כאן, אתם מוזמנים ליצור עמי קשר, ואתן לכם שירות מקצועי שדואג לאינטרסים שלכם ולא של חברות הביטוח.

שמאי רכב בפתח תקווה

חזרה לעיקרי המאמר