שמאי רכב בנתניה

אם אתם זקוקים לשירותים של שמאי רכב בנתניה, הגעתם למקום הנכון. כאן תגלו מדוע מומלץ לקבל שירות משמאי רכב פרטי ולא משמאי מטעם חברת הביטוח.

אבל לפני הכל, חשוב לי להדגיש שאני מעניק שירותי שמאי רכב בנתניה ובכל איזור השרון. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להתקשר אלי או להשאיר את הפרטים כאן בטופס, ואני בדרך אליכם.

שמאי רכב בנתניה

כאשר אתם זקוקים לשירותים של שמאי רכב, כדאי לכם לפנות לשמאי שנותן שירות באיזור שלכם. הרי בשורה התחתונה, לא ניתן לבצע עבודת שמאות רצינית ואיכותית בשיחת טלפון או אפילו בשיחת זום.

בשביל זה, השמאי צריך להגיע עד הרכב המדובר, ולא משנה אם מדובר בשמאות לאחר תאונת דרכים, בהערכת מחיר של רכב לקראת קניה או מכירה או בכל דבר אחר. אין תחליף למראה עיניים.

מדוע עדיף לפנות לשמאי רכב פרטי?

כאשר מדובר על שמאות רכב בעקבות תאונת דרכים, כדאי לכם מאוד לפנות לשמאי רכב פרטי, ולא לשמאי מטעם הביטוח. הסיבה לכך פשוטה, ובשביל זה בואו ננסה להבין את הלך הדברים מנקודת המבט של השמאי.

ברגע שאתם פונים לחברת הביטוח לאחר תאונת דרכים, הנציג יעביר לכם רשימה של שמאי רכב מטעמה. אבל כשחושבים על זה, אם שמאי הרכב מקבל הרבה לקוחות מחברת הביטוח – יכול להיות שהדעה שלה מוטה לטובת החברה?

כאשר אתם פונים לשמאי רכב פרטי, אתם יכולים להיות בטוחים שהוא אמין ומקצועי, והוא לא נוטה מראש לטובת חברת הביטוח.

שמאי רכב בנתניה

חזרה לעיקרי המאמר