שמאי רכב ברמת גן

זקוקים לשמאי רכב ברמת גן? אל תתקשרו לאף אחד לפני שתקראו את המאמר הזה!

עשיתם תאונה חס וחלילה? הרכב שלכם נפגע? דבר ראשון, תבדקו שאתם בסדר מבחינה בריאותית, כי זה הכי חשוב. כולם בסדר? יופי, ברוך ה'. עכשיו צריך לבדוק שאתם לא הולכים להפסיד הרבה כסף בגלל הטעות הנפוצה שהרבה בעלי רכבים עושים לאחר תאונה.

אם אתם זקוקים לשירות של שמאי רכב ברמת גן, חברות הביטוח יציעו לכם רשימה של שמאי רכב שעובדים איתן, כדי שתוכלו לבחור מתוך הרשימה הזאת את השמאי שאתם מעדיפים.

לפני שאתם מרימים טלפון לאחד מהשמאים שנמצאים ברשימה הזאת, אני מציע לכם לקרוא את המאמר הזה כדי שתבינו בדיוק מה אתם עלולים להפסיד ולמה אף אחד לא דואג לאינטרסים ולכסף שלכם.

שמאי רכב ברמת גן – רק שמאי פרטי!

בואו נדמיין רגע את המקרה הבא: אתם נוסעים לכם ברחובות רמת גן, נניח ברחוב ביאליק האהוב, ולפתע… בום! מישהו נכנס בכם מאחורה במהירות. למזלכם, אין לכם פגיעות גוף (למרות שתמיד חשוב לבדוק את זה כמו שצריך), ואחרי שהחלפתם פרטים, אתם פונים לחברת הביטוח ואומרים שעשיתם תאונה ואתם צריכים שמאי רכב ברמת גן.

חברת הביטוח דואגת לכם במהירות, ומעבירה לכם רשימה של מספר שמאי רכב שנותנים שירות באיזור, כדי שתוכלו לבחור אחד מהם לקבל ממנו שירות, על מנת שיעריך את הנזק שנגרם לרכב.

עכשיו תחשבו על זה רגע. מדובר בשמאי שקיבל עבודה בזכות חברת הביטוח שלכם, וכנראה שאתם לא הלקוח הראשון ולא האחרון שהוא יקבל מהחברה הזאת. אם ככה, למה בעצם שהוא ידאג לאינטרסים שלכם ולא לאינטרסים של חברת הביטוח שנותנת לו פרנסה שוב ושוב?

הרי יש כאן ניגוד אינטרסים מסוים: האינטרסים שלכם מול האינטרסים של חברת הביטוח. בנקודת הזמן הזאת, אתם חייבים איש מקצוע שידאג לאינטרסים שלכם, ולא לאינטרסים של חברת הביטוח. לחברות האלה יש מספיק כסף גם בלי שיתגלחו עליכם, לא?

בדיוק בשביל זה, אם אתם מחפשים שמאי רכב ברמת גן – מומלץ לכם לפנות לשמאי רכב פרטי שנותן שירות באיזור (רמז: אני נותן שירות באיזור רמת גן).

למה עדיף שמאי רכב פרטי?

כמו שכבר כתבנו מקודם, כאשר אתם פונים לשמאי מטעם חברת הביטוח, יכול להיות שהאינטרסים שלכם לא נמצאים בראש מעייניו, וחבל. מכיוון ששמאי רכב פרטי לא עובד עם חברות הביטוח, הוא מגיע נקי ויכול לדאוג באמת לאינטרסים שלכם, במקום לאינטרסים של חברות הביטוח הגדולות והעשירות.

בנוסף, על פי החוק, חברת הביטוח מחוייבת לשלם את שכר הטרחה של שמאי הרכב, גם אם מדובר בשמאי רכב פרטי. המשמעות היא שבסופו של דבר תקבלו חזרה את ההוצאות על שמאי הרכב, אז למעשה אתם לא משלמים כלום!

זה אומר שאתם גם יכולים להרוויח יותר מתביעת הביטוח, וגם לא תצטרכו לבזבז כסף על כך. שווה, לא? לכן, אם אתם זקוקים לשירות של שמאי רכב ברמת גן – פנו עוד היום לשמאי רכב פרטי כדי לקבל שירות הוגן וישר.

שמאי רכב ברמת גן

חזרה לעיקרי המאמר